همزمان با نارضایتی بازنشستگان و سالمندان در شهر تهران از خدمات رسانی کارت های منزلت، براساس اخبار رسیده قرار است وضعیت این کارت ها و بخش های ارائه دهنده خدمات آن توسط شورای شهر تهران بازنگری شود.

خدمات کارت منزلت سالمندان بازنگری می‌شود

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اطلاعات، همزمان با نارضایتی بازنشستگان و سالمندان در شهر تهران از خدمات رسانی کارت های منزلت، براساس اخبار رسیده قرار است وضعیت این کارت ها و بخش های ارائه دهنده خدمات آن توسط شورای شهر تهران بازنگری شود.

غلامحسین ادب معاون سلامت روان و اجتماعی اداره کل سلامت شهرداری تهران با تایید مشکلات این روزهای کارت های منزلت و از بین رفتن کارکرد اصلی این کارت ها در حوزه موضوعات اجتماعی، فرهنگی و خدماتی به «اطلاعات آنلاین» گفت: براساس پیگیری‌های انجام شده در حال حاضر شورای شهر تهران در حال بازنگری مصوبه سال های گذشته درباره این کارت ها است و قرار است که با توجه به نظرات مردمی و دغدغه ها و مطالبات سالمندان، شاهد تغییراتی در چگونگی ارائه خدمات به سالمندان از طریق این کارت ها باشیم.

ادب با اشاره به اینکه در حال حاضر رسیدگی، صدور و نظارت بر کارت های منزلت برعهده اداره کل سلامت نیست خاطرنشان کرد: در مراحل بازنگری دوباره این کارت ها با تصمیم شورای شهر یکی از بخش های شهرداری تهران متولی این موضوع خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha